verammmm00 ElifKarata benim bir kızım var ikisini de tatmak için erkek olsa daha iyi dedik tabi önemli olan sağlıklı olması kız olmada bişey değişmeyecek ama kız denilip değişen olur mu acaba ☺️
Ay_senurd6 ElifKarata https://hizliresim.com/fp7s3nv (https://hizliresim.com/fp7s3nv) https://hizliresim.com/phkoy59 (https://hizliresim.com/phkoy59) Banada bakar mısınız
ElifKarata verammmm00 aynen benm de bir kızım var şuan seni çok iyi anlıyorum aynı duyguyu yasiyoruz🤩 yani genelde erkek bebekleri 12.13 haftalar da net söylüyorlar canm belli ettiği için ama en güzeli 16 . Haftaya kadar sabret 🤩
Metesara 13.haftada ultrasyonda bebeğin oynadığını gördünüz mü benimki zıplıyordu doktor dedi durmuyo yerinde🤣🤣
ElifKarata Metesara ay ben 10.haftada gittimde kolunu oynatıtigini gösterdi doktor gordum .🤩🥰🤩kucuk su kaplumbağam🤩🤣
verammmm00 Metesara yok normal hareket ediyordu biz sormadan kendisi kesin gibi kız diyebilirim ama 2 hafta sonra net söylerim dedi
ElifKarata Nur_50 hissediyormusun peki 🥰 benm bu ikinci gebelik ama 11 .haftadym ben hissediyorum yani oldgu yeri biliyorum o derece . bu normal mi ki ilk gebeligimde 20 haftalarda hissetmiştim
Nur_50 ElifKarata canım benim sol kısımda seyirme gibiydi ilk hamile olduğumu öğrendiğimde oturduğumda yattığımda hissediyorum benim ilk😃cinsiyeti kaçta öğrenmiştin