Arkadaşlar bence zorunlumu değil mi tartışma yaşamayın ben yaptırmadım ilk hamileligimde ve o kadar sıkıntı yaşadım ki ben 5,5 aylık doğum yaptım detaylı ultrasonda organlarının çoğu yoktu öyle öğrendim detaylıda ve çok sıkıntılı idi solandırıldı gebelim doktor anlattı ikili testin ne kadar önemli olduğunu bana dediler eğer yaptırsaydın şimdi erkenden sorununu öğrenmiş olurdun ve erken müdahale edilirdi dediler hem bebek bu kadar acı çekmezdi hemde sen bu kadar acı çekmezdin dediler bence çokta haklılar bence kesinlikle ve kesinlikle kimseyi dinlemeyin yaptırın bu hem sizin iyiliğiniz için hemde bebeğin iyili için