Seyma-10 Başta bi süre benimde olmuştu hep düştü adet oldum diye gidiyordum tuvalete başlarda çok normal demişti herkes
boygirlmom Selinmoon ohooo hamile oldugumu ilk ogrendigimde 4+2 falandim 2 haftaya yakin o adet agrisini yasadim surekli wc gidip bakiyodum adet mi oldum acaba diye. cok normal stres yapmayin kasik agrisi karin agrisi kimle konussam yasamislar
Selinmoon boygirlmom ahh evet evet tam olarak beni anlatıyorsunuz . Tamam strese gerek yok haklısınız
Rabiasemizz Selinmoon cnm ben şiödi 23+2 yim fakat bende böyleydim yerleşmeye çalıştığı için çok ağrı oluyor kanaman yoksa peoblem yapma doktorlarda öyle söyliyor zaten
Selinmoon Rabiasemizz çok şükür canım kanama yok . Yarın detaylı konuşacağız doktorla 🙏 hatta haftaya ultrasonda bakalım dedi
Selinmoon mavideniz6 ilk olunca tecrübesizliğinin vermiş olduğu korku 🙏 ama sizinle paylaşmak iyi geliyor