3cocukannesiii Daha çok erken 37 ye kadar ihtimal oluyor benim ilk kızım 32 de tam dönmüştü normal doğdu çok şükür şimdi ki kızım şuan makat gelişti kontrollerde 29 haftalığım doktorlar bu konu ile ilgili birşey demedi bende ileri ki haftalarda dönmesini bekliyorum bir de benim kızım asagidaydi riskli gebelik denmişti çok şükür şuan yukarı çıktı ilieroeyen haftalrda düzelir muhtemelen düzelmezse bile endişe etmeyin yeter ki sağlıkla gelsinler sezeryan da olsa artık daha çabuk toparlıyor vücut eskisi kadar ağır gecmiyormuş süreç