Kızlar 1 tane 4 yaşında kızım var kızımdan önce 3 tane kimyasal gebelik yasadım kızımdan sonrada 1 kimyasal gebelik 1 bebek gelisemedigi için kürtaj oldum 1 tanede dış gebelik yasadım suan 5+4 haftalık hamileyim bugün doktora gittim keseyi gördük çok şükür ama bebeği görmedik normal mi doktor daha erken dedi çok korkuyorum bu sefrde yine bı aksilik çıkar diye