Deliler gibi araştırma sonucu Prego aria aldım. Çift taraflı kullanılmıyor kabin boy ama puseti ve aparatı var pusetle yüzü bana dönük oluyor 6 ay öyle kullanıcam zaten 6 ay sonra dışarıyı görmek istiyorlar diye çift taraflıdan ziyade küçük ve hafif tercih ettim. Bir de kış bebeği ilk 6 ay fazla kullanamicam bile.Çok kolay kapanıyor küçücük ve hafif oluyor baya da kaliteli görünüyor