Asel10 29nisanda doğum yaptım 15 haziranda regl oldum 17 gün falan sürdü regl 15 temmuzda regl olmadım yeniden hamilelik olabilir mi? Gebelik testi ne zaman yaparsam doğru sonuç alabilirim?
nur6565 Asel10 canım düzensizlik olması çok normal hemen gebeyim deme tabiki için rahat etsin diye test yap yine ama iyi bir korunma yöntemi bulman lazım
Cinarsaitinannesi Asel10 düzensizlik olması çok normal belki aylarca olmazsin bile yine de dikkat etmekte fayda var bebeğin çok küçükmüş hamile olduğunu sanmiyorum düzensizlik vardır
Asel10 Yazmelegi_ dün test yaptım negatif çıktı ama içim rahat değil ufaktan bi baş dönmesi oluyor arada psikolojik mi anlamadım
Asel10 nur6565 inşallah düzensizliktendir ikinci çocuğa hazır hissetmiyorum o psikolojide değilim. Dün test yaptım negatif çıktı regl sancım vuruyor arada ama olmadım hala
Cinarsaitinannesi Asel10 bende 45. Gun regl oldum sonraki aylar olmadim 6. Yada 7. Ayda başladı düzenli gidiyor
Asel10 Cinarsaitinannesi aaa öyle oluyor demek ki ben belki de boşuna stres yaptım olmaya başlayınca devamı geliyor sanıyorum
Cinarsaitinannesi Asel10 bende aynı senin gibi hemen panik yaptim dikkat ettigimiz halde hemen kac tane test aldım yaptım ama zamanla anladım öyle olduğunu
Asel10 Cinarsaitinannesi bende 1 hafta sonra tekrar bi test yapcam negatif çıkarsa emin olurum ona göre hareket ederim