37+0 dayım 6 gün sonra sezeryan ile kızıma kavuşacağım inşallah ama kilo alması gereken bu son zamanlarda çok az kilo alıyor. 34. Haftadan beri kilo alması çok yavaşladı boyu uzuyor ama haftada 200 gr alması gerekirken 100 gr alıyor şu an 2700 gözüküyo doktor bi sorun olmadığını söylüyo ama bu zamana kadar gayet iyi kilo alıyorken şimdi neden böyle oldu çok tedirginim başına böyle bir şey gelen var mı acaba 😔