Ssutaa Gebeliğim 15+3 ama dün geceden bu yana kasık ağrım var. Korkmalı mıyım? Aynı haftada olanlar durumlar nedir ?
M-Y2020 Ssutaa bence korkmamalisin kanama gibi bir durum olmadıkça 18 haftalık o haftalarda arttı hala devam ediyor
duygusakalli Ssutaa merhabalar o haftalarda ağrı ve kasılmalar rahim büyüdüğü için oluyor. Bende yaşamıştım ama tabi isterseniz bir doktorunuza danışın
Ayseee_brc Ssutaa enfeksiyon olabilir o haftalarda bende de kasikt ağrısı vardı Dr a söyledim idrar tahlilinde enfeksiyon çıkmıştı ihmal etmeyin
asilinannesi_ Ssutaa hiç korkmayın çok normal bende 15. Haftadayım doktorum özellikle uyardı en son muayenede kasık ağrıların olabilir diye, benimde oluyor.
Ssutaa duygusakalli Evet aslında internetten baktım ancak ilk gebeliğimde düşük oldu bundan kaynaklı çok tedirgin oluyorum kanama vs yok çok şükür 🙏🏻🫶🏻
duygusakalli Ssutaa Allah korusun çok iyi anlıyorum sizi annelik hep bir vesvese hep bir korku 🤲🏻 sağlıkla büyüsün inşallah
Ssutaa Ayseee_brc Akıntı olarak kontrol ediyorum aslında yeşilimsi bir akıntı yok süt beyaz. Doktorum yeşil olduğu zaman enfeksiyon olabileceğini söylemişti😊
tubatastan Bende seninle aynı haftalığım benimde kasık ağrılarım var . Doktoruma danıştım kanaman yoksa normal dedi . Endişelenme rahim büyüdüğü için gerilmelerden kaynaklı.
Glmy Ssutaa merhabalar yaa ben 19 haftalık ben enfeksiyon kapmisim kaşıklarım karnım içleri hep ağrıyor yanma var bebegin enfeksiyon kapma riski varmıdır acaba ama çok kötüyüm valalhi her dakika lavobaya gidiyorum
Ssutaa Glmy Çok geçmiş olsun🤲🏻😞 Enfeksiyon için bence doktora danışmalısın tek kullanımlık toz bir ilaç veriyor daha önce kullanmıştım bebeğe zararı var diye biliyorum ama umarım zararı olmaz😞