ldmzki Gebe kalmak isteyenler veya şu an gebe olup daha önce doktora gidenler için soruyorum. Doktorunuz adet döneminde ağır ağrı kesici (majezik vb) kullandığınız için gebelik oluşumunun etkilendiğini söyledi mi? Veya ilaçların böyle bir etkisi olduğunu
ggelen ldmzki hamile kalınmak istenen dönemde içilmemesi gerekiyor yumurtlayı etkileyebildiği için bi tek parol öneriyorlar o yüzden
Birhayalimvr ldmzki valla canim ben majazikte değil ama arvelesin recetesini okudum gebe kalmayi zorlastirabilir tarzında birsey yazıyordu şaşırmıştım onu kullanmayı biraktim majazik geçtim çok ağrım olmazsa parol içiyorum ama bende bunu düşünmüştüm çünkü her adet öldüğümde 2 bazen 3 agri kesici iciyorum
ldmzki ggelen yani yumurtlama günleri dışında dediğim gibi sadece adet sancısı için içilse de etkiler mi acaba ben çok içiyorum o dönemlerde
babyiscoming_ Birhayalimvr kızlar adet sancısı çektiğiniz zaman Sade granül kahveye (nescafe) 3 adet küp şeker atıp için dindiriyor ilaç kullanmayın bu dönemde bi doktor önermişti bunu iyi geliyor
ldmzki Birhayalimvr bende öyle bugün arkadaşıma doktoru söyleyince moralim bozuldu ben 2-3 içiyorum her adet dönemimde 1 kere ovulasyon testi yaptım onda da çatlamayı gördüm ama bilmiyorum
Birhayalimvr ldmzki tam olarak ne demiş dr ona ilaç kullanma mi demiş bende sormuştum zarari varmi diye yok demişti ama bilmiyorum iste her dr bilgisi bakış açısı farklı canim doğruyu öğrenelim biz bu işin
Kr6543 Ben ağrı kesici ve medikal şampuan kullanıyorum onu bıraktım çocuk düşündüğümüz andan itibaren kullanmıyorum gebelik oluştuktan sonra da ağrı kesici çok zararlı hatta organ oluşumuna bile olumsuz etki ediyor aklınızda bulunsun
Kr6543 ldmzki benim migrenim var ve bazen kusmayla birlikte ağır ataklar geçiriyorum o zamanlar majezikten başkası kesmiyor bazen yarım saat arayla galan içtiğim oluyordu 3 aydan beri bebek deniyoruz o sebeple 3 aydan beri kullanmadım farklı şekilde ağrımı geçirmeye çalışıyorum
Mavilisa Benimde merak ettiğim bir konu, bende de her ay migren atağı oluyor, majazik içiyorum. Bu ayda içtim hatta 🥺