iremm_1 Kızlar normal doğumdan sonra idrar yaptıktan sonra vajinanızda ağrı oldu mu yada oluyo mu idrar yapmaya korkuyorum ağrı yüzünden
Bir_tirtilannesi iremm_1 yok hayır hiçbir şekilde ağrı olmuyor ben 2. Gün duş vs de aldım hiçbir sorun yasamadim canım
Baharmom_ iremm_1 şöyle normal doğum yaptım idarar yapmaya korktum yanar acır die hastanedeyim yeni doğum dan çıktımistim bian unutup boşluğuma geldi gittim ne ağıridi nede.yanma oldu
iremm_1 Bir_tirtilannesi ağrıdan kastım çok şükür çok kolay bi doğum sürecim oldu 17 günlük olduk bile fakat ağrı dediğim şöyle idrar çıkışında bittikten hemen sonra değişik bi sızlama ağrı arasında bişey oluyo neden olabilir
iremm_1 Baharmom_ hastanede ilk idrar yaparken böyle bi sorun yaşamadım çok kolay oldu ama şu bi kaç gündür ağrı dediğim şey korkutuyor beni idrar yaparken