Kızlar bugün hafif hafif sancılarım vardı acile gittim muayene ettiler 1 cm açıklık ve kanamam vardı doktor yatışını verelim dedi eve gitmek istedim imza attıp çıktım.Normal doğurmak istiyorum çünkü doğumdan sonra benimle ilgilenecek kimsem yok sezeryan olupta yataklara düşmek istemiyorum eşimden ayrıyız baba evinde kalıyorum annem hasta kız kardeşim çalışıyor.Normal olup bebeğimle kendim ilgilenmek istiyorum açıklık olması için napmalıyım tavsiyelerinize ihtiyacım var 😭😭