sedadiyebiri Adet tarihime göre 13+6 haftalık gebe olmam gerekirken ultrasonda 12+4 haftalık bebeğim. Siz böyle bir şey yaşadınız mı?
Ece0909_ sedadiyebiri yaşadım yaşıyorum da normalde adet takvimine göre 35 haftalığım ama ultrasonda 36 çıktım
Attoya sedadiyebiri hiç önemsiz bi fark o düşünmeyin bile. İlk bebeğimde de şimdi de o haftalarda 4-5 gün geri çıkardı uyumlu derdi doktor hep. Sonra ilerledikçe normale geliyor ki gelmese bile normal zaten o kadarcık fark. Bazen ultraaona göre bile fark ediyor
eylulmihrasmom sedadiyebiri son 3 ayında yakalıyor o farkı ilerde ya da gerideyse. zaten ultrason tamemen tahmini bir sonuç veriyor. 2 hafta geride ya da 2 hafta ileride olması önemli değil
Papatyaaa__ sedadiyebiri ultrason önemli değil çünki adet tarihiyle hesaplar doktorlarda sat göre 13 haftaysanız demek ki doğru🌼
Nurrr_142 Ben şuan 16 haftalığim ama ultrason da 15+2 gösteriyor bir sıkıntı olurmu diye sorduk doktora sıkıntı yok geç döllenmeden kaynaklı dedi bir sıkıntı yokmuş ama
asyasemin Hiiiç bişeycik olmaz. Daha çok başlardasın. Hem kapanır fark hemde bi sıkıntı olsa doktorun zaten söyler