Çok üzüldüm.. her şeyde bir hayır vardır demek istiyorum asla kıyaslamak iyi değil ama belki de ilerde büyüyüp o kadar bağlanıp kaybetseydiniz daha büyük bir acı olurdu. Allah bunu nasip ettiyse vardır bir hayır. Başınız sağ olsun hastane kesinlikle büyük hatalı dikkatli muayene etmeden nasıl gönderirler eve ? Dilerim hemen bebegınız tekrardan olur ve bu sefer saglıklı sıhhatli bir şekilde doğar, büyür , gelişir.