Merhaba, aynı durumu ben yaşadım, henüz 8-10 hafta arasıyken plesantanın önde olduğunu ve rahim kanalını kapattığını söyledi doktorum. Kanaman olmadığı sürece dikkat etmem gerektiğini düzenli takip edeceğini, çok fazla hareket etmemem gerektiğini önerdi. 5. Aylarda yer değişikliği olabildiğini, değişmezse normal doğum olamayacağını söyledi. Hatta şöyle bir örnek verdi, rahmi bir balon ve plesantanı üzerine işaretlediğin bir nokta olarak düşün, balon şiştikçe yani rahmin büyüdükçe plesanta büyük ihtimalle yer değiştirecektir tıpkı balondaki nokta gibi demişti 😊 dediği gibi de oldu, çok hareketsiz yatmadım ama ağır kaldırmamaya egzersiz yapmamaya , bir yere uzanmamaya dikkat ettim. Normal işime, günlük hayatıma devam ettim. Kanamam olmadı ve şu an plesanta tamamen rahim kanalından uzaklaştı ve açıldı. Şu an 25. Haftadayız, Herşey normale döndü. Kanama olmadığı sürece korkulacak bişey olmadığını, 5. Aylarda değişebildiğini deneyimlediğim kadarıyla söyleyebilirim 😊