Canım benim hiç tasalanma bana da 32+ haftamda doktorum tatilde olduğu için başka doktora gitmiştim oradaki doktor plesanta yaşlanmaya başlamış vs gibi cümle kurdu bunu kendi doktoruma sorduğum zaman doğumunun yaklaştığını belirtmek için kullanmıştır dedi. Şuan 36+3üz nasipse Ağustos 1 doğumum var 🥹🫶🏻