Busracbn1 Çift yumurta ikizine hamileyim ikiside kız isim olarak EYLÜL 😇 ADA olarak düşündüm sizce nasıl 🥰
24serap Benim de ikiz ve ikisi de kız isimleriniz güzel ben de efnan ve efide düşündüm ama bilemiyorum 😊
Busracbn1 24serap ya çok güzel isimlerinde sağlıkla gelsinler kaç haftaliksinz birde çift yumurta ikizi mi
24serap İkiz olduklarını öğrendiğimde 3 aylıktı hamileliğim şaşkınlıktan tek mi çift mi sormayı unutmuştum sonraki kontrolde ise doktorum artık belli olmaz dedi öğrenmek için doğumu bekliyorum 🙂 şu an 26+6 dayım. Sisin ne kadar oldu
Busracbn1 24serap nasıl belli olms benim iki tane ayrı kese var belli oluyrdu şuan ayrı ayrı takılıyorlar beslenmeleri de ayrı onu da gorebiliyr daha dün gttim doktora tek yumurtada aynı kese içinde olur bence başka bı doktora daha görün
Senatalya06 Busracbn1 öyle değilmiş işte , ayrı kesede olup tek yumurta olan da varmış , doktor açıkladı bana , doğunca anlarız dedi .