Nazllllcan Kızlar düşük tehlikesi için yatisim yapıldı ultrasona aldıklarında bebeğin yanında 10 ml kanama çıktı ama bebek iyi progestan iğnesi yedim zaten ilacını kullanıyordum başına gelen oldumu böyle birşey hiç ☹️