Melikekar123 Premsesko 6 haftalıkken benim kaşık agrısını geç şiddetli adet ağrısı gibi bianda girerdi sonra hemen geçerdi yerleşme ağrısı imiş suan 14haftalık olduk
Burcuilker1 Premsesko ben cevap vereyim felaket kasık ağrım var bazen de göbeğimde oluyor batma bende 6+4 🥺🥺
Baby1999 Premsesko Evet ayakarıma vuruyo ağrısı dün geceden hiç durmuyo. Normalda yarım saat falan olur dururdu ama dünden beri çok kötüyüm.
Hacer98 Burcuilker1 3 hafta sonra gel dedi o zaman 6+4 tüm koc küçük dedi simdi 8 haftalıgım bi hafta sonra hidicem insallah
Burcuilker1 Hacer98 banada tam 8.haftanda gel dedi ağustos ilk haftası allahın izniyle inşallah tüm anneler duyarız o minik sesini 🥺🥰