Kuubrashn Busraa-aa benim 15 haftalıkken yavaştan çıkmaya başladı şuan bayağı belirgin bir karnım var 🤰🏾
Kuubrashn Busraa-aa Gostermiyooor çikolata yedim vişne suyu içtim asla göstermiyor🙈 gündüz uyuyor sanırım akşam hareketleniyor geçen gün eşim beni apar topar kalk hastaneye gidiyoruz uyandı diye kaldırdı adami zor tuttum 🤣🤣
Annabelle Ankarali85-6 benim de lekelenme ve kanamam olmuştu senin haftalarında. 13+3 oldum. Fitil kullandım 12. Haftaya kadar. Pek istirahat edemedim açıkçası ama çok şükür iyi gidiyor şimdilik canım sakin ol korkma hiç