36+6 olduk bizde benim de cuma günü çatı muayenem var.. bazen kasığımın sol tarafından bir ağrı giriyor yürüyemiyorum bazen aniden karnımda bir ağrı oluyor o an nefes alamıyorum gibi ama birkaç saniye sürüyor, sancının ne oldugunu ve nasıl olacagını da bilmiyorum ilk gebeliğim.. artan ağrılarla ve yaşanan zorluklarla birlikte bekliyoruz bakalım🩵🥹