Feride32 ben kaldım. 3-4 senedir yasmin kullaniyordum hem pcos hem korunma icin sonra bebek istedigimiz icin biraktim ama 4-5 ay hic regl olmadim normalde de kendi kendime hic regl olamiyordum doktor tarlusal verdi tarlusalla regl olup femaraya basladim sonra da yumurtanin catlamasi icin ovitrelle igne yaptirdim 2 ay bu sekilde femara+ovitrelle kullandim 2. Ay gebelik oldu su an 16. Haftalik hamileyim. Yasmini biraktigimda inositol ve folik asite baslamistim doktor onerisiyle. İnsallah siz de faydasini gorursunuz.