1prensesannesi_ Elotyy ben 33+5 haftalık hamileyim ve yaklaşık 4 aydir kullanmıyorum suanlik bı sorun yok çok şükür 🤗🤲🏻
Elif380 @Elotyy ben 6+4 oldum daha hiç başlamadım ilaça vitamine dün devlet hastanesine gittim doktor hiç ilgilenmedi ultrason kağıdı vermedi kese görünüyor dedi o kadar adet tarihi bile sormadı
Elotyy 1prensesannesi_ ben kullandım an kusuyorum midem kabul etmiyor kullanmıyorum ve şuan iyi herşey