Kızlarrr ben 33+6 oldum bugün bende de aşırı bulantı ilk aylarda bi başladı sonra geçti derken yine çoğaldı dışarı çıkmaya korkuyodum geceleri lavaboya yetişemiyordum ağlıyorum artık
sebebini ben buldum kan ilacım ferro sanol Muş değiştirdi dr um ferplex kullanıyorum herşey geçti çok şükür 🦋☘ Şimdi sadece tontişliğimle uğraşıyorum ☺