Hanımlar bi hafta önce doğum yaptım. Düne kadar bir şeyim yoktu ama dün sol baldırımda aşırı bi ağrı ve çekme oldu. Bugün iyice üstüne basamaz oldum topuğum da çok acıyor. Normal doğum sonrası yaşayan oldu mu? Geçmezse acile gidicem tabii ki ama kızım saatte bir emiyor birkaç gün beklemek istiyorum. Eğer geçmezse gidicem. Sadece şu an kafama çok taktım korkuyorum. 🥹