majamm 32. Haftamdayım geçen cuma kontrole gitmiştim gözde sinek uçurmasından dolayı tansiyon takibim yapıldı ve yatış verdiler pazartesi taburcu oldum ilk yatış yapıldığı gün ne olur ne olmaz diye 2 doz vurdular bana da ilk vurulduğunda canım baya yandı ama sonrasında geçti bebeğimin hareketleri de aynıydı bir sorun olmadı şükür