Hanımlar bugün 16+5 olduk ve doktora randevusu da 2 cm açılma olduğunu gördü doktorum perşembe günü dikiş atılacak çok korkuyorum beni bundan sonra neler bekliyor,geç mi kaldım, yada hep yatacam mi ,çok korkuyorum tecrübeli arkadaşlar yazabilirler mi acaba.