Bennuss ikili testin tek mantıklı yanı senin riskin yüksek ileri tetkik yaptırmak istiyorsan yaptır diyor. Senin bebeğin kesin hasta demiyor, ama riskli gruptasın diyor. Başka da bir anlamı yok. Burada bazı anneler yazıyor işte ben aldırmak istemediğim için bu testleri de yaptırmayacağım ne gelirse kabulüm. Yav olay aldırırp aldırmamak değilki sadece. Rabbim göstermesin öyle anormaliler varki anne hayatını tehdit ediyor eee ne yapacaksın bu durumda? Ne olursa olsun mu diyeceksin? Biraz mantık yav