saf-sevgi Akşam yemeğinde zararlı olduğunu bilmeden sumaklı salata yedim sumak düşük riski yapıyormuş birşey olur mu çok endişeliyim sumak tüketen var mı hamileliğinde 11 haftadayız
derya61_ saf-sevgi ona bakarsan maydonoz da aynı görevi görüyor bir bahçe yemediğin sürece sıkıntı yapma
saf-sevgi mavideniz6 Yenibirannee belki pişmiş olduğu içindir çiğ tüketmek daha etkili oluyor sanırım çok az miktarda salataya katılmıştı ama yemiş oldum bir kere
saf-sevgi mavideniz6 kaşık kaşık katmadım 1 çay kaşığı ekledim sonra baktım ki düşük yapıyormuş bin pişman oldum bidaha ağzıma sürmem
Omermom saf-sevgi canım benim gebelik diyeti listeme diyestisyen yazmıştı zararı olsa yazmaz. Ben maydonoz vs. de yiyorum. Porsiyonu abartmadığın sürece sıkıntı yok diye biliyorum. Sadece adaçayı ve yuksek miktar hurma tüketmiyorum.
saf-sevgi Omermom salataya az miktarda katılmıştı bende bilip bilmeden yedim öğrenince korktum inş birşey olmaz doğrudur diyetisyen yazmazdı o halde içim rahatladı saolun🌸
Mylove47 saf-sevgi ben arada salatalarda yiyorum sumak ama fazla doz olmadığı için herhalde zarar vermiyor zaten pıhtılaşma olmaması için ecopirin kullanıyorum hamileliğin başından beri
pandasever saf-sevgi bu bilgiyi Dr söylemediyse her duyduğunuza inanıp da hamileliğinizi zehir etmeyin kendinize. Sağlıklı bebekler Allah’ın izniyle öyle bir tutunuyor ki hayata anneye. Sumak yemekle maydanoz yemekle çocuk düşecek olsa insan nüfusu diye birşey olmazdi herhalde
saf-sevgi pandasever keşke bukadar pimpirikli olmasam diyorum bazen kendime ama bazı besinler tetikliyor hamileliğimin 5 .haftasında düşük kanaması geçirmiştim ilaç iğne serum bu haftaya geldik internet de zaten hepsi nerden baksan düşük yaptırıyor neyseki birşey olmadı çok şükür🤗
semadrd Sumağın zararlı olduğunu ilk defa duyuyorum ben her akşam soğanlı domatesli güzel bir salata yaparım ve üstüne de booollca sumak atarım hep 9. Ayımdayım 2 hafta sonra doğurcam😬
saf-sevgi semadrd maşallah Allah kavuştursun benim riskli düşük kanaması geçirdim günlerce yattım şuan 11 haftada o nedenle sebeb olurum diye korktum paylaşmak istedim 🤗