Nurhayat1212 2 kız çocuğu annesiyim şimdi de Allah izin verirse oğlum olucak 30+4 yiz kizlarimin ikisine de hangi testi aoyledilerse yaptirdim ikisinde de hep problem çıktı o 9 ay geçmek bilmedi hep sorunlu dediler ama Allah'a çok şükür ki kızlarım sapa sağlam biri 13 biri 9 yaşında şimdi onun için bu defa hiç birini yaptıramadım sadece detaylı ultrason yaptırdım çok şükür iyi çıktı tabi ne olucak onu Allah bilir doğunca ne olucak