bsr112 Yavru kedi tırmalaması sonucu kuduz aşısı olup olamayacağımı doktoruma danıştım . Zararsız bir aşı olduğunu söylediler ama emin olamadım . Daha önce aramızda yaptıran var mı acaba ?
Kuzeymiraa bsr112 ben 2 yaşındaki oğluma yaptırmıştım 2 doz. Kuduz allah korusun ölümcül birşey. Mutlaka olun çekinmeyin.
Anneyimbennanne bsr112 Olunması gereken tek aşi diyeblrm. Hamileyken vurulduğumuz asilarin içerisinde ne var bilmeden vuruluyorz işte hiç sorgulamadan ustelik..Ki bunu kesin olmalısınız.. hiç beklemeyin
bsr112 Anneyimbennanne enfeksiyon doktoru kedi çok küçük ve takip edilebilir olduğu için bi 10 gün bekleyebilirsin dedi çok küçük bir çizik olduğu için ama işte akılda soru işareti kalıyor 🥲