Selamün aleyküm kızlar size birşey danışmak istiyorum. Ben tüp bebek tedavisi ile hamileyim şuan. Benim 5 yıl önce 12 haftalık bir düşük yaptım. Düştükten bir hafta önce lekelenmeler gördüm. Düşük yaptığım sırada karın ağrısı ve bel ağrısı çok çektim. Düşük evde oldu parçalar şeklinde oldu. Şimdi 14 haftalık hamileyim ve 3 4 gündür lekelenme görüyorum. Doktoruma söyledim acaba rahim ağzı yetmezliği olabilir mi diye , oda ultrasyonu çekti. Rahim ağzı uzunluğu 30 ml dedi. 25 in altında olunca risk taşıyor ama sen daha önce düşük yaptığın için önlem amaçlı rahim ağzına dikiş yaptır dedi. Size danışmak fikrinizi almak istedim soracağım danışacağım kimsem yok bilgim de yok bu rahim ağzı dikişini yaptırayım mı gerekli mi ? Bu durumu yaşayan var mı 30 ml iyi mi kötü mü? Doğum sırasında o dikişleri kesiyorlar süreç nasıl ilerliyor. Bilgisi olan yazarsa çok iyi olur benim için 😔🤲

