Herseyguzelolsun7 çok sevindim umarım faydalı olur💕
Standart bir hastane çantası önerisi yanlış olur diye düşünüyorum. Herkesin ihtiyacı farklılık gösterir çünkü. Ama genel olarak
Anne için;
1 tane gecelik
2 tane alt üst pijama takımı
Emzirme atleti ( sütyen değil, atlet daha kullanışlı kesinlikle)
Depent külot ( normal külot giymeye gerek kalmıyor. Ama yedek 1 adet ekleyebilirsiniz. )
Mevsime göre ince bir hırka veya sabahlık.
2 adet çorap
Rahat altı kaydırmaz terlik
Bir tane çıkışta giyinecek rahat eşorfman takımı
Tabaktırlar anneler bir tülbent ekleyebilir 💕
Bunlar genel anlamda yeterli. Ama bakım malzemeleri kişiye kalmış. Örneğin kaçak el havlusu, diş fırçası ve macunu, tarak ve makyaj çantası kişinin isteğine kalmış.
Bebek için ;
1 adet gözden çıkarabilecceğiniz bir takım ( hemşireyi verilen takım kanlanıyor. Çok sevdiğiniz bembeyaz takımları vermeyin derim)
2 tane yedek takım. Kısa kollu ve sıfır kollu iç zıbın 1’er adet yeterli olacaktır.
Yedek şapka ekleyebilirsiniz. Eldivenli takım almak yerine kendinden eldivenli olan giysileri tercih edebilirsiniz. Daha kullanışlı
2 adet de çorap yeterli olur.
Hemşireye verilen takım haricinde 1 tane müslin örtü ve 1 tane battaniye de yedek koyun
Bez olarak 10 adet yeterli olacaktır. Islak mendil kullanmayan annelere sayımı sonsuz ama bebeğin ilk kakası çok yapışkan oluyor. Ben kendi çantama üni baby yenidoğan ıslak mendil koydum mesela
Biberon + mama da tercih meselesi ama ilk zamanlar sütü gelmeyen annelerimize mecbur mama verdiriyoruz. Bu yüzden de ben yine çantama biberon ve mama ekledim.
Ayrıca hastaneye gidicek kapı süsü, çikalata gibi malzemeleri hep hazır tutuyorum. Bir de minik el çantası da anında cüzdan ve şarj aleti koyup çıkmak için hazır.
Pusetimiz de aynı şekilde iç minderi ve puset örtüsü İle hazır bekliyor.
Bunlar dışında sormak istediğiniz olursa seve seve yardğmcı olurum💙