Bu cuma 38+5 de sezaryene gireceğim inşallah. daha önce yaşadığım bi kaza nedeniyle hastane fobisi oluştu bende geçen hafta çatı muayenesinde bile kalbim duracakmış gibi hissettim pelvik yapım normal doğuma uygunmuş ama hiç açılma ya da sancı yok bende cesaret edemediğim için sezaryen istedim. Şimdi her arayan niye normal doğum yapmıyon bekleseydin normal doğumu diye üzerimde baskı kuruyorlar bende kendimi kötü hissediyorum sürekli ağlayasım geliyor sizce yanlış mı yapıyorum