Fik aynı şekilde yaptım ve çok çok uyguna geldi n11den 2 adet şeffaf tepsi aldım 50 TL’ye 100 adet etiket için 40 TL para verdim internetten kendim tasarladım şekillerini 2 farklı şekilde oldu ve çok içine sindi tatbakdan da sütlü ve bitterli 100 tane çikolataya 90 küsur verdim yani 180 TL’ye maal olmuş oldu hemde çok içime sindi