Merhabalar Ben evlendiğimden beri hep bir kızım olsun istedim Rabbim ilk çocuğumu erkek verdi iyi ki de verdi tabi orası ayrı 😍 Suan 2.ye hamileyim ve Dr kız dedi 12 de bacak arası boş dedi 16 da kız dedi bugün 20 haftalık olduk yine kız dedi hala inanamıyorum Sizce artık kesin midir Biseyler almaya başlasam mi şoktan Hiç bisey almadim o kadar hevesli olmama rağmen 😂