Pembe mavi hastanesinde normal doğum yapan var mı ? Memnum kaldınız mı ?
d_dm normal değil de sezeryan oldum çok memnun kaldım
Ne zaman doğum yapmıştınız? Güncel Doğum fiyatı nedir bilginiz var mı?