Kızlar hamileliğim başından beridir çok aşırı kemik ağrısı çekiyorum şuan 28 haftalığım doktor 2 farklı amagnezyum yazdı ama ne zaman kullansam ağrılarım daha da artıyı bu son ilacı 3 gündür kullanıyorum bacaklarım çok ağrıyo ve çok kramp giriyo ne yapmalıyım ilacı bırakmalımıyım