Arkadaşlar merhaba. 30. haftada yım bebeğim 1.300 kg fakat gebelik Şekerim biraz riskli çıktı diyet yapmam gerekiyor. Aslında daha sağlıklı besleniyorum ama psikolojik olarak adı diyet olunca sanki bebeğim kilo almayacak gibi bi his oluştu bende. Neler yiyeyim. Benimle aynı psikolojide olanlar beni aydınlatabilir mi?