Bebeğimin solunum sıkıntısı vardı küveze girdi oksijensiz kalmış tansiyonu olduğu için böbrekleri de etkilenmiş entübeydi burundan solunuma geçtiler sonra küvez içi solunma geçildi bugün tekrar burundan solunuma almışlar idrarında bakteri üremesi varmış(idrar borusumda doğuştan darlık var kültürü bu yüzden temiz çıkmamış) bu bakteri üremesi solunumunu tetiklemiş böyle bir durum yaşayan var mı solunum sıkıntısı için küvezde kalıyor halen diğer türlü yatan hastada da takip edilir demişti doktoru solunum sıkıntısı olup küvezde kaç gün kaldı bebeğiniz