1kucukbaby Allah yardımcın Olsun hamileliğin son haftalarında oldu bende hiç Bir ilaç fayda etmedi sürekli kaşınıyordu karnım kolum bacağım doğuma kadar mahvoldum doğum yaptım gün kızarıklik söndü geçti diye sevindim bebeğim hastaneye yatinca üzüntü stresten tekrar başladı ve iki ay devam etti doktor doktor gezdim karbonat mi sürmedim tuzlu su kekiği kaynatip sürdüm anlık geçirdi sadece kese lif yapma sakın karşıyınca artıyor zaten ben doğum yaptığım için papatya çayı içerek atlattım açıkçası baya faydası oldu stres Cook etkiliyor sen içebilir misin bilmiyorum Rabbim şifa versin benim kolum da bacağım da izi kaldı kasidgm için