Ftmatilgn Çaya sınır koymadım ama içebileceğim zamanlar sadece kahvaltıda ve akşam :) (hep açık içiyorum tabi) Kan değerlerim iyi.
kahve hiç tüketmiyorum , canım İstemiyor ama şu sıralar starbucks’taki mocha’ya sardım, küçük boy kafeinsiz kahve ve laktozsuz süt ile diyorum , kahvem geliyor içiyorum (tadı aynı sıcak çikolataya benziyor 😅😄