Burci22 Senosss77 igg ler bagisiklik gosterdigin anlamina gelir. Yani iyi bir sey. Benimde rubella igm ve igg pozitifti daha sonra avidite testi yaptirmistim
Ozik Rubella için avidite yaptırmıştım. Yüksek avidite çıkmıştı. Yaptırma sebebimde igm mi igg mi hatırlamıyorum biri pozitif yani beni bağışık gösterip diğerininde şüpheli çıkmasıydı.