MerveZengi Merhaba kızlar e bebeğin kendi markası olan gümüş kapağı kullanan var mı memnun musunuz yoksa meşhur olan silverline (doğru mu hatırlıyorum emin değilim 😅) mi almalıyız öneriniz var mı
Surprizbebek1 MerveZengi Ben e bebeğin 999 ayar olanını aldım. Doğumum yarın, ama birkaç haftadır aklıma geldikçe arada kullanıyorum. Yumuşacık yapıyor göğüs ucunu, ben şu anda çok memnunum. Doğumdan sonra daha iyi anlarım tabi
Bernasnli MerveZengi gögüs kalkanını al ama gümüş kapağı alma daha lazım olmayabiliyormuş boşuna almış olabilirsin
Halis4169 MerveZengi ben kullandım bebeğim 21 gün hastanede yattı doğumdan hemen sonra sürekli sağdım doğal olarak ama hiç ne yara oldu ne çatladı ama doğumdan önce de kullanmıltım geve yatarken hep takıyordum bazen evdeysem de sürekli takılı kalıyordu ben çok faudasını gördüm bana da arkadaşım demişti mutlaka al bana dua edeveksin diye gerçekten de öyle valla iyiki almılım krem falan bir iki kere kullandım hep gümüş kapak
berenisko 999 olanından almıştım. Hem çok sık süt sağıyorum hem emziriyorum göğüs ucum zor bir uç buna rağmen hiç yara olmadı. Bence almalısınız.
Chmstry-m MerveZengi ben de e bebeğin 999 ayar olanını aldım. Doğuma kadar günde 1-2 saat tak dedi hemşirem. Çatlamalara iyi geliyormuş, bakeceğiz🤷🏻♀️