Merhaba 4+3 hamileyim bugün doktorumuz kesenin olduğunu gördü ama beta değerim düşük olduğu için kürtaj olunması gerektiğini söyledi yani sagliksiz gebelikmis bebek büyümüyormus 2 gün sonra tekrar kontrole çağırdı ona göre durumu bakacakmis ayni durumu yaşayan varmı yada. Fikri olan çok üzgünüm