Ebrua benim hep öyle hiçbir sorun yok. Hatta doktor koca kafalı diye şaka yapıyor bende annesine çekmiş diyorum. Babada veya sizde ailenizde varsa ondan olabilir. Bende özellikle doktoruma sormuştum ilk söylediğinde bir sorun olur mu diye hiç bir sorun olmaz demişti. İçinizi ferah tutun. Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla vaktinde kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah🤲