Hanımlar sizin bebişler kaç kilo ?Doğum ne zaman sancısı başlayan var mı ?🥳🥳
Rzlgln534 38+5 de 4 kg olarak geldi oğlum 🙂
Busssx ooo maşallah benim kız 3.400 gr ☺️