Canım merhaba ilk gebeliğimde başıma geldigi için yaşadıklarımı seninle paylaşmak istedim ❤️
Kızımın boynuna 2 kordon dolanmıştı suyu azalmıştı
Doktorumuz kesinlikle normal doğum diyordu cuma günü yatış yapıldı suni sancı verildi 40+2 olduğu güne kadar yani pazar gününe kadar ama suni sancıyla açılmam pek olmadı kalp atışı da azalmaya başlayınca acil sezeryana alındım eşimin isteği üzerine o çok korkuyordu kordon dolandıgı için hazne de sıkışırsa diye .. ama doktorumuz sezeryandan çıktıktan sonra bana hala kızmaya devam etti kordon dolanmadı herkezin başına gelebilir neden sezeryan diye tutturdunuz demişti 3 hastadan birinin bebeğinde kordon var zaten demişti daha sonra bende sezeryan olduğum için pişman oldum o iki haftalık süreç çok zor geçti keşke önce normal doğumu deneseydim bekleseydim 🥹 sana da tavsiyem normal doğumu dene eğer olmayacak gibiyse acil sezeryana alıyorlar zaten 🌸