Zeynepkurr hayır olmadı. Hatta önceki gün doktoruma sordum sağdan soldan herkes olumsuz şeyler söylüyor kilo almadım göbeğim çıkmadı diye bebeğin gelişimi ile alakalı sorun var mı dedim. Öyle diyenlere inanma onlar seni kıskanıyor o yüzden öyle diyorlar dedi 😄 ne kadar az kilo alsan o kadar iyi herkes senin gibi olmak istiyor dedi.