Uzun zamandır ikinci bebeği istiyoruz olmuyor geçen ay gittim sorun yok dedi doktor bu ay adet olunca başka dr a gittim pcos olabilir demişti muayenede sonra klomen yazdı bir haftaya gel dedi
Şimdi ben adetimin 3. günündeyim bu ilacı günde 2 tane olmak üzere beş gün kullanıp mu gitmem gerek yoksa bir hafta sonra geri el dedi ilaç bittikten iki gün sonra mı gitmeliyim
Yumurta takibi yapıcam dedi